Anna Stolarczuk, mob.: +48-88-35-31-000
E-mail: biuro@mybigbox.pl
Konrad Klimek, mob.: +48-506-021-357
E-mail: konrad.klimek@mybigbox.pl
Wieloletnie doświadczenie architektów z MyBigBox przekłada się na umiejętność tworzenia dużych i skomplikownych proceduralnie projektów, które są dla klientów spełnieniem marzeń o wnętrzu, w którym czują się jak w najbardziej wygodnym miejscu na Ziemi. Dom to najważniejsze miejsce na Ziemi. Razem z architektem wnętrz z MyBigBox z Warszawy możesz stworzyć miejsce, do którego będziesz zawsze […]
Uzyskanie pozwolenia na budowę to czasochłonne przedsięwzięcie. Spowodowane jest to nie tylko wysokimi wymogami, ale również objętością dokumentacji. Drogę do uzyskania pozwolenia na budowę rozpocząć można od sprawdzenia wymagań planu zagospodarowania terenu. Następnym krokiem powinno być pobranie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W tym samym czasie należy również sprawdzić nośności gruntu za pomocą badań […]
Stworzenie wygodnego mieszkania na małej powierzchni nie zawsze jest proste. Pełni pomysłów architekci z MyBigBox zawsze znajdują odpowiednie rozwiązanie. Czasem wystarczy zmienić niewielki szczegół, a wnętrze staje się bardziej funkcjonalne. Architekci z My Big Box z Warszawy znaleźli już niejedno rozwiązanie, dzięki któremu małe, z pozoru niewygodne mieszkanie stało się oazą komfortu. Architekci wnętrz Warszawa […]
To nasza specjalność… Prowadzisz sklep i zastanawiasz się, jak zachęcić klientów, by chętniej go odwiedzali? A może dopiero planujesz otworzyć punkt sprzedaży i chcesz, aby jego przestrzeń stwarzała dobry klimat do zakupów? Choć jakość i cena towarów, które dystrybuujesz liczą się najbardziej, równie istotna jest aranżacja wnętrza sklepu. Od organizacji przestrzeni, zastosowanej kolorystyki i koncepcji […]
…żeby przyciągnąć klientów? Gdy przechadzasz się deptakiem w swoim mieście lub spacerujesz po galerii handlowej, po drodze mijasz dziesiątki sklepów i innych lokali handlowych oraz usługowych. Zastanów się, co sprawia, że do jednych wchodzisz, a inne omijasz szerokim łukiem? Marka? Typ oferowanych produktów? Na pewno tak. Ale wpływ na podejmowane przez Ciebie decyzje konsumenckie ma […]